پارس بوته

ساخت وبلاگ

شاید تا به حال به این فکر افتاده اید که فرآیند ریخته گری چگونه اجرا شده و فلزات به چه نحوی ذوب می شوند؟ در این جا باید بگوییم که یکی از لوازم پرکاربرد در این صنعت بوته ذوب گرافیتی است که در واقع مخازن و ظروف نسوزی هستند که به جهت انتقال حرارت و ذوب فلزات استفاده می شود.

این بوته ذوب عموما به شکل مخروطی ساخته شده و در ابعاد و اندازه های مختلفی ساخته می شوند مانند بوته ذوب بزرگ و کوچک. این تفاوت در ابعاد و اندازه به دلیل این است که بعضی از فلزات و آلیاژها نیاز به محیط بزرگتر برای ذوبشان دارند اما دسته ی دیگری از آن ها هستند که گران قیمت تر بوده و میزان حجم آن ها به نسبت کمتر است. پس باید از بوته ذوب کوچکتر مثل بوته ذوب طلا استفاده کرد.

ساختار و شکل آن ها به صورت استوانه ای و مخروطی است و از جنس سیلیکون کاربید یا گرافیت هستند. شما میتوانید این بوته های گرافیتی را با قیمتی بسیار مناسب و به صورت مستقیم از پارس بوته خریداری کنید. مشتریان عزیز می توانند برای دریافت لیست قیمت با ما در ارتباط باشند.

پارس بوته...
ما را در سایت پارس بوته دنبال می کنید

برچسب : بوته گرافیتی, بوته ذوب, بوته گرافیتی, نویسنده : پارس بوته parsbote بازدید : 28 تاريخ : دوشنبه 28 اسفند 1402 ساعت: 9:45

ریخته گری یکی از قدیمی ترین و گسترده ترین روش های تولید قطعات صنعتی است. در این روش، فلز یا آلیاژ مورد نظر در قالب ریخته شده و پس از سرد شدن، شکل قطعه مورد نظر را به خود می گیرد.

یکی از تجهیزات مهم در فرایند ریخته گری، بوته گرافیتی است. بوته ظرفی است که فلز یا آلیاژ مذاب در آن قرار می گیرد تا ذوب شود. بوته باید از موادی ساخته شود که در برابر حرارت بالا مقاوم بوده و از واکنش با فلز یا آلیاژ مذاب خودداری کند.

انواع بوته گرافیتی یکی از پرکاربردترین انواع بوته در صنعت ریخته گری است. این بوته ها مزایای زیادی نسبت به سایر انواع بوته ها دارند که باعث شده اند به طور گسترده در صنایع مختلف مورد استفاده قرار گیرند.

بوته گرافیتی انواع و اقسام مختلفی دارند و براساس نوع طراحی و روش گرمایش طبقه بندی می شوند. شما میتوانید این محصولات را با قیمتی بسیار مناسب و به صورت مستقیم از پارس بوته خریداری کنید. مشتریان عزیز می توانند برای دریافت لیست قیمت با ما در ارتباط باشند.

پارس بوته...
ما را در سایت پارس بوته دنبال می کنید

برچسب : بوته گرافیتی, نویسنده : پارس بوته parsbote بازدید : 29 تاريخ : جمعه 13 بهمن 1402 ساعت: 4:00